Effie Türkiye 2020 Ödülleri’nin Kazananları Belli Oldu

Pazarlama ve iletişim alanında dünyanın en zorlu ve itibarlı yarışması olarak kabul edilen, Effie Ödülleri’nin Türkiye ayağı, bu yıl 27’si sektörel, 14’ü özel olmak üzere, toplam 41 kategoride başvuru kabul edildi.

Medyayı yeniden yaratanlar kategorisinde, Bizim yağ & Superfresh, “Yemek programına dönüşen reklam kuşağı” kampanyasıyla Opn altın effie kazandı.

Bu güzel reklam projesi Atv’ de yayınlandı.

Bu başarıda emeği geçen herkesi tebrik ederim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Makalelerden ilk haberdar olmak için, mail listesine kaydolun!

Haber bültenine başarıyla abone oldunuz.

İsteğinizi göndermeye çalışırken bir hata oluştu. Lütfen tekrar deneyin.

Ayşe Zengin, bu formda verdiğiniz bilgileri sizinle iletişim kurmak, güncellemeler ve pazarlama sağlamak için kullanacaktır.