Doğuş Çay’ın yeni “Serçe Parmak” reklam filmi hakkında

Türkiye’nin önde gelen çay markalarından Doğuş Çay’ın yeni reklam filmi  29 Ocak 2021 tarihinde yayınlanmaya başladı.

‘İyi çay nerden anlaşılır?’ reklam filmiyle renk, dem ve koku gibi iyi çayın tüm özelliklerinin yanısıra insani bir özellik olarak çay ya da kahve içerken kalkan o serçe parmak vurgulanmış. Mesaj net ve akılda kalıyor mu? Evet. Her çay doğuş çay değildir. Serçe parmak kalkıyorsa o çay iyi çaydır.

Akla kazınan ve insight’ı geniş bir reklam olmuş, Reklamın mesajı,seslendirme ve metin çok başarılı buldum.Emeği geçen herkese tebrikler..

Reklam künyesi

Reklamveren: Doğuş Çay

Reklamveren Temsilcisi: Harika Karakan Batallı – Güçlü Karakan – Mustafa Daral – Dilara Doğanlar Reklam Ajansı: Havas İstanbul

CCO: Ergin Binyıldız

ECD: Volkan Dalkılıç

Sr. Reklam Yazarı: Alican Kılıçoğlu

Sr. Sanat Yönetmeni: Mert Özkaner

Jr. Sanat Yönetmeni: Cansu Bayrambey

Sr. Grafik Tasarımcı: Aydın Doğruöz

Dijital Grup Başkanı: Zihni Başsaray

İçerik Lideri: Serhat Varan

İçerik Yazarı: Elif İlayda Serbest

Grup Marka Direktörü: Birol Ecevit

Marka Süpervizörü: Özge Asan Dereçayır

Marka Temsilcisi: İlayda Bahçıvan

Ajans Prodüksiyon Ekibi: Sıla Salgın, Gözde Bilir Dijital Adaptasyon: Project House powered by Havas CX Prodüksiyon Ajansı: Shortcut

Yönetmen: İsmet Kurtuluş

Yapımcı: Esra Onar Seyrekbasan, Çağlar Caner

Müzik: Tchaikovsky – Kuğu Gölü

Müzik Düzenleme: 3K1A Music

Ses Tasarımı: Çağdaş Yarman

Dış Ses: Necip Memili

Post Prodüksiyon: Sinefekt, ABT

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Makalelerden ilk haberdar olmak için, mail listesine kaydolun!

Haber bültenine başarıyla abone oldunuz.

İsteğinizi göndermeye çalışırken bir hata oluştu. Lütfen tekrar deneyin.

Ayşe Zengin, bu formda verdiğiniz bilgileri sizinle iletişim kurmak, güncellemeler ve pazarlama sağlamak için kullanacaktır.