Türkiye, Dijital Reklam Yatırımlarında En Yüksek Büyüme Gösteren Ülkeler Arasında yer alıyor

Güncelleme:

AB Avrupa Adex Benchmark Raporu’na göre 2019 yılında, dijital reklam yatırımlarında en yüksek büyümeyi gösteren 5 ülke, Doğu ve Orta Avrupa bölgesinden oldu. Türkiye‘de 5. sıradan listeye dahil oldu.

İlk beşte yer alan ülkeler şöyle sıralanıyor:

• Sırbistan: % 28,4
• Ukrayna: % 28,0
• Belarus: % 25,2
• Hırvatistan: % 22,3
• Türkiye: % 19,1

Dijital reklam yatırımları bakımından en büyük 10 ülke:
İngiltere: 21,4 milyar Euro
Almanya: 9,4 milyar Euro
Fransa: 6,1 milyar Euro
Rusya: 4,9 milyar Euro
İtalya: 3,2 milyar Euro
İspanya: 3,2 milyar Euro
İsveç: 2,3 milyar Euro
Hollanda: 2,3 milyar Euro
İsviçre: 1,8 milyar Euro
Norveç: 1,3

Kaynak: Pazarlamasyon

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Paylaş:

Popüler

Benzer İçerikler
Benzer İçerikler

Meyve Toplanan Billboard

Atıştırmalık markası Kind Snacks, Londra'daki bir reklam panosunu, yoldan...

Atv’den yeni sezonda dev proje geliyor!

Atv'nin yapımcılığını üstlendiği Fatih Sultan Mehmed filmi, yeni sezonda...

Teşkilat dizisinde ayrılıklar devam ediyor. Yeni sezonda izleyiciyi neler bekliyor?

Yeni sezonda Teşkilat dizisi nasıl olacak? Yeni sezonda Teşkilat...

Super Bowl Reklamları

Amerikan futbolu ligi şampiyonluk maçı Super Bowl, dünyanın en...