RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin, TİAK Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Önal, Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura, Reklamcılar Derneği Başkanı Volkan İkiler, TİAK Yönetim Kurulu Üyeleri, kanal ve ajans yöneticileri ve TİAK temsilcilerinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda, 2022-2027 döneminde Türkiye’de reyting ölçümlerini yapacak araştırma şirketi Kantar Medya ile bir imza töreni gerçekleştirildi. Toplantıda açıklanan Televizyon İzleme Ölçümü Yıllığı 2020 sunumunda yer alan verilere göre, Dünyada ortalama 2 saat 54 dakika olan televizyon izleme süresi Türkiye’de 4 saat 33 dakika olarak gerçekleşti. Türkiye’de, 2019 yılına kıyasla, pandeminin yaşandığı 2020 yılında ortalama televizyon izleme süresi 19 dakika arttı.
Kaynak:Narajans