Televizyonun önemi nedir? Bir an için, yarından itibaren, televizyonunuzun çalışmasının durduğunu hayal edin. Kaçırdığınız ilk şey nedir? En sevdiğiniz drama diziniz? Haberler ile bağlantıda kalmak?
Muhtemelen. Ancak TV’nin önemi bundan daha da derinleşiyor. Televizyon, dünyayı geliştiren, hayal gücünü tetikleyen, merak uyandıran, eğitimi teşvik eden, insanları milyonlarca ortak çıkar etrafında toplayan, güçlü markalar oluşturan ve tüketicilerin eğitimli satın alma kararları vermelerini sağlayan bir ortamdır. TV reklamcılığının etkinliği, medyanın güçlü yönlerine dayanır.
#1 Televizyonun otoritesi vardır ve güvenilirdir!
Bugün bilgi her yerde. Ancak televizyonun belirli bir yetkisi var. Televizyonda bir şey görürseniz, milyonlarca insanın da onu gördüğünü ve profesyoneller tarafından doğrulandığını, üretildiğini ve oluşturulduğunu biliyorsunuz. Bu nedenle televizyon haber, kültür, spor ve eğlence için en popüler ve en güvenilir platform olmaya devam ediyor. Televizyon, profesyoneller tarafından sağlam ve güvenilir bir kitle ölçüm sistemine sahip bir ortam olduğu da bilinmektedir.
#2 Televizyon tüketicilere ulaşıyor ve markalar oluşturur!
Televizyon tüketicilerin yeni ürünler, hizmetler ve kavramlar hakkında bilgi sahibi olmasını sağlar. Mevcut markaların konumunu güçlendirir ve tüketicilere yaptıkları seçimler konusunda güvence verir. Televizyon en etkili ve verimli reklam aracıdır.
#3 Televizyon topluluklar oluşturur!
Harika televizyon programları etraflarında topluluklar oluşturur. TV şovları, canlı etkinlikler ve haberler arkadaşlarınız, aileniz ve meslektaşlarınız için hareketli bir konuşma ortamı oluşturur. İnsanları birbirine bağlar ve sosyal ağlardaki tepkileri tetikler.
#4 Televizyon ekonomiyi canlandırır!
Televizyonunun önemli bir parçası olduğu küresel medya sektörü, dünya genelinde milyonlarca kalifiye işçi istihdam etmektedir. Ek olarak, ticari televizyonun bir reklam aracı olarak başarısı, izleyiciler için daha büyük programlamaya yeniden yatırım yapılabilecek bir gelir oluşturur.
# 5 Televizyon dijital çağı kucaklar
Tüketiciler artık televizyon içeriğinin keyfini her zamankinden daha fazla kullanma fırsatına sahipler. İzleyiciler birden fazla ekranda izleyebilir ve hayran toplulukları ve sosyal platformlarda etkileşime girebilir. Sosyal televizyon deneyimi, özel çevrimiçi içerik, doğrusal TV yayını öncesi dizilerin ön sürümü, dijital video röportajları, video yapımı, sahne arkası fotoğrafları ve diğerleri ile tamamlanmaktadır.
Siz de televizyon ile ilgili düşüncelerinizi aşağıda ifade edebilirsiniz.
Kaynak: http://www.egta.com/index.php?page=why-tv
AZ – Bu içerik bir Ayşe Zengin üretimidir.
Tebrikler Ayşe… Çok başarılı bir makale olmuş.