Meyve Toplanan Billboard

Güncelleme:

Atıştırmalık markası Kind Snacks, Londra’daki bir reklam panosunu, yoldan geçenlerin ücretsiz olarak toplayabilmesi için armut, muz ve eriklerin yanı sıra kendi tahıl barlarıyla doldurdu.

Londra’daki King’s Cross istasyonunun dışında sabah 7’den akşam 7’ye kadar olan Frank PR’ın aktivasyonu, İngiliz halkına günde bir avuç fındık yemeye teşvik etmeyi amaçlıyor.

Sketch’in dört metre uzunluğunda, üç metre yüksekliğindeki ‘Grab and Go’ reklam panosu, bitkiler ve dev bir Kind tahıl barı ile dekore edildi. Kind Snacks kampanyasını The Food Foundation ve The Association of UK Dietitians tarafından yapılan, İngilizlerin günde beş parça meyve tüketmesi gerektiğinin farkında olduğunu ancak yetişkinlerin sadece %27’sinin gerçekten bunu başardığını tespit eden araştırmasına dayandırdı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Paylaş:

Popüler

Benzer İçerikler
Benzer İçerikler

Atv’den yeni sezonda dev proje geliyor!

Atv'nin yapımcılığını üstlendiği Fatih Sultan Mehmed filmi, yeni sezonda...

Teşkilat dizisinde ayrılıklar devam ediyor. Yeni sezonda izleyiciyi neler bekliyor?

Yeni sezonda Teşkilat dizisi nasıl olacak? Yeni sezonda Teşkilat...

Super Bowl Reklamları

Amerikan futbolu ligi şampiyonluk maçı Super Bowl, dünyanın en...

Şimdilerde 3D gerçeklik ile en iyi bilboard reklam örneği Nike 3D REKLAM

Teknolojiyi yakalamak ve pazara ilk girenlerden olmak başarıyı getirir. Nike,...