Türkiye’nin önde gelen çay markalarından Doğuş Çay’ın yeni reklam filmi 29 Ocak 2021 tarihinde yayınlanmaya başladı.
‘İyi çay nerden anlaşılır?’ reklam filmiyle renk, dem ve koku gibi iyi çayın tüm özelliklerinin yanısıra insani bir özellik olarak çay ya da kahve içerken kalkan o serçe parmak vurgulanmış. Mesaj net ve akılda kalıyor mu? Evet. Her çay doğuş çay değildir. Serçe parmak kalkıyorsa o çay iyi çaydır.
Akla kazınan ve insight’ı geniş bir reklam olmuş, Reklamın mesajı,seslendirme ve metin çok başarılı buldum.Emeği geçen herkese tebrikler..
Reklam künyesi
Reklamveren: Doğuş Çay
Reklamveren Temsilcisi: Harika Karakan Batallı – Güçlü Karakan – Mustafa Daral – Dilara Doğanlar Reklam Ajansı: Havas İstanbul
CCO: Ergin Binyıldız
ECD: Volkan Dalkılıç
Sr. Reklam Yazarı: Alican Kılıçoğlu
Sr. Sanat Yönetmeni: Mert Özkaner
Jr. Sanat Yönetmeni: Cansu Bayrambey
Sr. Grafik Tasarımcı: Aydın Doğruöz
Dijital Grup Başkanı: Zihni Başsaray
İçerik Lideri: Serhat Varan
İçerik Yazarı: Elif İlayda Serbest
Grup Marka Direktörü: Birol Ecevit
Marka Süpervizörü: Özge Asan Dereçayır
Marka Temsilcisi: İlayda Bahçıvan
Ajans Prodüksiyon Ekibi: Sıla Salgın, Gözde Bilir Dijital Adaptasyon: Project House powered by Havas CX Prodüksiyon Ajansı: Shortcut
Yönetmen: İsmet Kurtuluş
Yapımcı: Esra Onar Seyrekbasan, Çağlar Caner
Müzik: Tchaikovsky – Kuğu Gölü
Müzik Düzenleme: 3K1A Music
Ses Tasarımı: Çağdaş Yarman
Dış Ses: Necip Memili
Post Prodüksiyon: Sinefekt, ABT
Bir de Çay Fiyatlarını dengeleseler zam , zam nereye kadar