At\u0131s\u0327t\u0131rmal\u0131k markas\u0131 Kind Snacks, Londra’daki bir reklam panosunu, yoldan ge\u00e7enlerin \u00fccretsiz olarak toplayabilmesi i\u00e7in armut, muz ve eriklerin yan\u0131 s\u0131ra kendi tah\u0131l barlar\u0131yla doldurdu.<\/p>\n
Londra’daki King’s Cross istasyonunun d\u0131\u015f\u0131nda sabah 7’den ak\u015fam 7’ye kadar olan Frank PR’\u0131n aktivasyonu, \u0130ngiliz halk\u0131na g\u00fcnde bir avu\u00e7 f\u0131nd\u0131k yemeye te\u015fvik etmeyi ama\u00e7l\u0131yor.<\/p>\n
Sketch’in d\u00f6rt metre uzunlu\u011funda, \u00fc\u00e7 metre y\u00fcksekli\u011findeki ‘Grab and Go’ reklam panosu, bitkiler ve dev bir Kind tah\u0131l bar\u0131 ile dekore edildi. Kind Snacks kampanyas\u0131n\u0131 The Food Foundation ve The Association of UK Dietitians taraf\u0131ndan yap\u0131lan, \u0130ngilizlerin g\u00fcnde be\u015f par\u00e7a meyve t\u00fcketmesi gerekti\u011finin fark\u0131nda oldu\u011funu ancak yeti\u015fkinlerin sadece %27’sinin ger\u00e7ekten bunu ba\u015fard\u0131\u011f\u0131n\u0131 tespit eden ara\u015ft\u0131rmas\u0131na dayand\u0131rd\u0131.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
At\u0131s\u0327t\u0131rmal\u0131k markas\u0131 Kind Snacks, Londra’daki bir reklam panosunu, yoldan ge\u00e7enlerin \u00fccretsiz olarak toplayabilmesi i\u00e7in armut, muz ve eriklerin yan\u0131 s\u0131ra kendi tah\u0131l barlar\u0131yla doldurdu. Londra’daki King’s Cross istasyonunun d\u0131\u015f\u0131nda sabah 7’den ak\u015fam 7’ye kadar olan Frank PR’\u0131n aktivasyonu, \u0130ngiliz halk\u0131na g\u00fcnde bir avu\u00e7 f\u0131nd\u0131k yemeye te\u015fvik etmeyi ama\u00e7l\u0131yor. Sketch’in d\u00f6rt metre uzunlu\u011funda, \u00fc\u00e7 metre y\u00fcksekli\u011findeki […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":3257,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":[],"categories":[1,151],"tags":[],"yoast_head":"\n