Türkiye’de 2022 yılı ilk yarıyıl Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre TV reklam yatırımları, 2022’in ilk yarısında, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 61 oranında artarak tarih boyunca gerçekleşen en hızlı büyüme oranına ulaştı.
Dijital reklam yatırımları yüzde 78 büyüdü.
Mobil cihaz medya yatırımı ise yüzde 76’lık paya sahip olduğu görüldü.
2022 ilk yarı sonuçlarına göre; pandemi etkisinin yok olmasıyla Türkiye’de en fazla büyüyen mecra, yüzde 97,6 büyüme oranıyla açıkhava oluyor.
Radyolar yılın ilk yarısında performansını artırdı ve yüzde 93,5 büyüme oranına ulaştı.
Yazılı basına yatırım azalmaya devam ediyor.
Sinema mecrası hala düşüşte..
Kaynak:Marketing Türkiye